"Get it out of your system", så att säga... :wink:känner att jag måste uppleva GD en gång iallfall, ...
precis, uppleva fenomenet GD så jag kan avskräckas och slipper tänka på det mer
Nästa år, 2011, blir det ju World Expo! Om någon skulle prioritera GD framför WE är jag beredd att kalla vederbörande "dum i huvudet"! :beerwave:
Definitivt ekonomisk otur tyvärr. Hur har det gått med Gothcon-svaren?
Vad gäller regelryttare håller jag med dig, men det här var på en officiell turnering och då ser jag gärna strikta regler och hållandet av dem som något positivt .
Hatar ekonomin i världen nu, hehe.
Fortfarande inget svar från Gothcon! Får nog ta och skicka iväg ett mail till någon annan ansvarig där. Känns konstigt att inte ens få ett nekande svar.
Jo, regler vid turneringar är bra att hålla på. Jag har lirat med lite för liberala regeltolkare och vid turnering fungerar det tyvärr inte. Det jobbigaste är dock dom som alltid ska citera regelboken till sin fördel för minsta lilla dom kan komma undan med.
"Tärningen ligger klart och tydligt med kanten på basen som ger den en odefinierbar vinkel att avläsa siffran." (fast det är max en 4gradig vinkel och man klart ser att han misslyckats med slaget)
Hoppas det inte händer er ofta.
inte kul när ekonomin kärvar, man vet nästan inte hur "bra" man har det med ett betongfast jobb, även om det känns tungt imellanåt så är det ju gött att slippa tänka på pengar så mycket. men det hade ju vart gött att slippa pendla 2h om dagen. suck.
...jag tycker modellen borde räknas som död om den blir knockad av tärningarna :monkey: