Surströmming Dalahästar och snus?

Kretcher

New member
det händer mycket i världen:O jag kan tyvärr inte gnälla för mer än ett ovanligt illa fall av bakissjukan i helgen.

Sedan familjen fick barn så har jag konstigt nog inte råkat ut för denna sjukdom. Kanske det blir en liten släng av detta nu kommande helg, de andra vill gå på Bishop, ölrebubliken och rockbaren...och eventuellt andra bra ställen med bra musik. Några förslag på vart vi bör gå i Göteborg? samt någon bra resturang? (god mat, behöver inte var dyrt :) )

SkelettetS

New member
skulle föreslå ölrepubliken framför de andra, bishop är väl ok men rockbaren är rejält sunk. men gillar man hårdrock/are och kvantitet framför kvalité så är det helt ok ;)

Kretcher

New member
skulle föreslå ölrepubliken framför de andra, bishop är väl ok men rockbaren är rejält sunk. men gillar man hårdrock/are och kvantitet framför kvalité så är det helt ok ;)

Jo när det gäller rockbaren är det inte jag som får bestämma :) Men ölrepubliken får jag slå ett slag för. finns det någon annan pub som är bra som kan vara värt ett besök?

ischa

New member
ölhallen 7an före match vettja! till essempelvis om du är kvar på månda. men säg inget om att du e frånn stockholmsområdet!;)

Nsolver

New member
Hej alla som är precis som jag och äter messmör, kaviar, räksallad, glögg, Pucko (chokladdrycken alltså), snusar och massor med inlagd sill bara för att det är gott!

Kretcher

New member
Hej och välkommen, roligt att se en till svensk har hittat hit. Dock kan jag itne hålla med om snusen, men resten är trevliga saker :)

/John (Kretcher)

Nsolver

New member
Hej och tack för ett varmt välkomnande!
Ok messmör är väl inte super gott men det går ner på en rostmacka ibland.
Snus är gott!
Det gör att man inte bara har smak av minityrfärg i munnen medan man målar.
Tyvärr så snusar man mycket mer än vad man tycker det är gott, hade väl räckt med 2-3 påssnusar om dagen istället för 2/3 dels dosa men men... :smile:

SkelettetS

New member
eh någon last måste man ju få ha :) på tal om miniatyrfärg i munnen så kan jag meddela att ischa har världens äckligaste wash, bara gudarna vet vad han gjort i dessa burkar :D någonting för fear factory.

ischa

New member
Ischa vet vad han har gjort i burkarna;) låt oss erkänna att det har med det där äckliga jag hittade i kylen att göra!

Karlheden

New member
Tja! Ischa förslog att jag skulle fråga här så tänkte att jag ska göra det. Någon som utför eller någon vet någon som utför comissions?:) Kan skicka till hela Sverige men hade självklart underlättat om det var i Göteborgsområdet.

Kretcher

New member
Hej,

Kanske någon som svarar här. men tror att du ahr större chans om du kör engelska och startar en egen tråd i rätt forum. Det finns många som kör målningar åt andra och skickkar inom europa, behöver inte vara så dyrt. Men om du vill ha någon i Göteborg så kanske sätta upp notis på spelaffärena där samt gå till de spelklubbar som finns där nere och fråga om det är någon som vill

/Kretcher John

SkelettetS

New member
jao, gött är det. jag och jr har förresten redan bakat pepparkakor ett gäng gånger, funkade ju fint tills han upptäckte att degen gick att äta. julen börjar tidigt i år.

Back To Top