Surströmming Dalahästar och snus?

SkelettetS

New member
Fasiken. jag ska försöka fixa någon form av barnvakt, då frun passande nog bokat in en tango-helg i oslo över påskhelgen. kan säkert komma ifrån några timmar iallafall.

Kretcher

New member
Fasiken. jag ska försöka fixa någon form av barnvakt, då frun passande nog bokat in en tango-helg i oslo över påskhelgen. kan säkert komma ifrån några timmar iallafall.

För mig om du inte hittar en barnvakt så ta med dig barnet, inte ett måste att måla så mycket, bara roligt att träffas.

Jag kommer ner på Torsdag vid 12.00 så beroende på när Ischa kan och resan till tangohelgen startar kanske vi kan köra på torsdag eftermidddag, kväll?

SkelettetS

New member
klart vi borde fixa nått sånt ischa, givet! om du tar tag i sidlayout och grejer är jag defenitivt på =)

kretcher, du känner inte min son, han lär gå bärsärk hemma hos stackars ischa och riva stället - master of destruction. lol. ok, torsdag! jag ska kolla efter här efter barnvakt, seriöst så känns det trevligt att kunna slappna av lite ;)

ischa

New member
haha, kan förstå din situation stefan. hade gärna haft en galen unge i lägenheten, men tror inte att den är säker nog för en i den åldern:p är skräp på datorer, men har mängder av polare som pluggat it, borde ju inte vara omöjligt=)

Chrome

New member
Did I hear Sidlayout? :D

Jag har tyvärr inte tid till Gothcon själv i år eftersom jag jobbar (varför ska ni hålla på och skicka en massa figurstansade kycklingkort jämt för. :p )

Last edited:

ischa

New member
skickar folk påskkort? srslsysushdslu? på tal om post, någon annan som fick brev om pensionen nyligen? läskigtsomfan.

SkelettetS

New member
snack, jag pensionssparar 1000 spänn i månaden så jag kommer bli hur tät som helst när jag pensioneras, vi snackar liten stuga i södra frankrike. om inget oförutsett händer då...lol

Tony, intresserad av att fixa och delta på en sådan sida? fix'at vettja!

ischa

New member
wow, du inspirerar mig;) som fattig student är jag glad om jag har en tusing över till hobbies och kattmat i månaden. (har ingen katt, men det är godare än hundmat)

Chrome

New member
Själv lyckades jag aldrig dra ett, spräckte ett muskelfäste i magen på Parkour-träningen istället, fick åka ambulans och spenderade ett antal timmar på akuten. Woopie...

Kretcher

New member
Själv lyckades jag aldrig dra ett, spräckte ett muskelfäste i magen på Parkour-träningen istället, fick åka ambulans och spenderade ett antal timmar på akuten. Woopie...

Hmm hade hosta förra veckan och hostade av delar av en muskel... farligt med Parkour och förkylningar...

Chrome

New member
Hmm hade hosta förra veckan och hostade av delar av en muskel... farligt med Parkour och förkylningar...

Lät alldeles lagom mysigt för din del med där du! Kan ju snabbt konstatera att jag har duktigt medlidande med dig, gör tokigt ont att hosta när man sitter i ett sådant här läge.

ischa

New member
det händer mycket i världen:O jag kan tyvärr inte gnälla för mer än ett ovanligt illa fall av bakissjukan i helgen.

Back To Top