Surströmming Dalahästar och snus?

Sonnyslayer

New member
Det äv väll Sverige i ett nötskal va????
Hur många är vi här egentligen?
Det är nog dags att samla ihop oss och attakera forumen! :beer:

Ritual

New member
Svensk som jag är säger jag ändå \"Nej tack!\" till allt det där... Snus... :|~ Dalahästar... :no: Surströmming... :|~:|~:|~

Ghaffasa

New member
Jag är också svensk. :beer: jag är varken 08a eller norrlänning, utan skåning! :drunk::drunk::drunk::drunk::drunk::drunk: (och ny struntar jag i forumreglerna) :drunk::drunk::drunk::drunk:

charley1968

New member
Dalahästar osv.

Sonny, din idee är toppen! Jag ska måla en Rider of Dalarna på dalahäst!Komplett med daladräkt!Men hur ska jag fixa den fåniga hatten??

Ritual

New member
Originally posted by charley1968
Sonny, din idee är toppen! Jag ska måla en Rider of Dalarna på dalahäst!Komplett med daladräkt!Men hur ska jag fixa den fåniga hatten??
Du får se till att ryttaren har en riktigt fläskig snusprilla under läppen då också... lol

Ritual

New member
Min målning flyter på... jag har lite saker på gång! Inget jag kan visa just nu, men så småningom... ;)

Astonia

New member
Jag med, och det ar klart att vi kan mala. Nar far vi se team Sweden pa GD da? Jag tror att det var en svensk som vann nagra statyetter i ar...fast egentligen bryr jag mig inte om nationaliteter sa mycket.

Gott Nytt :beer:

Ritual

New member
Du har ett engelsk tangentbord ser det ut som, Anja. ;) Sven Jonsson (Avelorn) vann ett brons i LOTR-klassen i år. Han och några andra är rätt hängivna GDUK-deltagare. Själv satsar jag nog på Ravage Mix Open i Paris i höst. Jag har inte råd att åka både dit och till GDUK. Dessutom får man måla vilka figurer man vill! :D

Gott nytt år! :flip:

Astonia

New member
Ja, jag har vant mig av med prickar och ringar nu. Tom nar jag ar i Sverige skriver jag sa har (Dolph-varning!). Fast nu ar jag i England.

Ja jag kommer ihag att jag traffade Sven i hostas, och jag tror att det var nan annan som ocksa vann nanting.

Lycka till i Paris!

Ritual

New member
Så länge du inte pratar som Dolph (eller Victoria Silvstedt) är det ok! ;)

Jag tror Paris-tävlingen kommer bli jättekul! Alla de bra franska målarna kommer dit och i år skulle jag gissa att det internationella deltagandet blir lite större eftersom det blev så lyckat förra gången.

Avelorn

Sven Jonsson
jag ska försöka ta mig till båda... :D

Det var Mikael Duvskog som tog två svenska demoner förutom min. Tyvärr står han som Mikael Duvskolz... Samma sak med Martin Sahlin från några år sedan som fick heta Martin Sahhin om jag inte minns fel.

Astonia

New member
Hej Sven.

Cool, sa tre demoner gick till Sverige i ar, ratt bra jobbat for att precis ha blivit 9 miljoner :cool: Sjalv forsoker jag forklara for engelsmannen hur overlagsen den svenska pizzan ar, for att inte tala om saltlakrits, men dom verkar inte riktigt forsta...

Ritual

New member
Nä, jag har också försökt sälja in saltlakrits utan framgång... Jag kan inte förstå vad som är så konstigt med det! Särskilt inte när britterna äter marmite och dyl.

Back To Top